Thursday, November 8, 2012

Second baby : baby, awak wat hidup saya serabut


Selamat Alhamdulillah makan dengan seorang jejaka yang tampan.. pe lagi Incik kurus saya la hehe.. otw balik bilik jumpa kawan baik zul.. haha nama tom.. nak snap pic dia tiba-tiba dia sergah... hamik lari pecut aku masuk bilik.. tom gila ! siapa tom ?? jeng jeng jeng

hahaha terus terus cerita ntah pape masuk blog ni.. peduli hape.. rini  tahu tak xde kuiz dibatalkan ! syaitannnnn hahaha ! bangun pukul 3 sampai seubuh semata-mata untuk kuiz fuzzy.. macam-macam hal plak hari isnin ni.. come on lah ! how i need to have my vacation dengan hati yang tenang gini ? wah cam nak fly jauh kan ? haha terbaikkk...

call mama..oh sorry mama call hehe.. kesian hakim duk kne marah dengan mama.. and best sekali hakim tengok running man siot.. ! terbaik bukan ? aku da ada genggggg selain MBBM ! hehehe... nak pengaruh kakngah dengan dila macam x berjaya pulak.. btw lupa nak bagitahu zul yg LeeSSang tu Gary rupanya ;) so sayang tolong la baca blog sayaaaaaaaaaaaa ...

sambil blogging ni best plak layan korean songs.. hehe.. sebab running man lah ni.. suka HAHA ;) apa lg nak ngadu dekat sini eh ? hermmmmmm :

tadi dtg kelas macam x smgt... asal inventory jerh down..  y eh ? x interesting lah kelas dia.. haha.. sebenarnya i am not enjoying my degree life.. serious to say ! bayang  kan xde geng weyh.. xde laaa.. tahu nak masuk kubur mg la x bawak geng.. tp atleast nak dapat mood study tuh nak la jugak gelak-gelak dulu, citer-citer dulu ke.. atleast i need smile or laugh.. so bila da cheer mesti best study.. but this time for degree.. tak dapat macam tuh weyh ! susah jarang rarely weyh !! nampak tak sunyi sepi nya hidup aku dengan degree ni ?? masuk kelas buat muka skema dan belajar.. i try to make some jokes but useless ! hahaha dalam kata lain syok sendiri.. thats y la hidup degree aku banyak masa study alone, zulqarnain zakaria, running man, family, certain friends.. teruk la hidup ni.. always being alone in class.. sometimes aku dinding oh.. hahaha.. gila banyak sangat songeh kau ni syaz... tapi pape pun nak habis secepat yang mungkin so that aku leh rindu life aku masa diploma dengan pre jeh !

ahad ritu jumpa aidid chomelllllll ! dia da besar.. gigi da tumbuh... chomel baby kaklong ni.. suka tgk dia gelak dengan ketawa..payah nak goda dia.. kemain aidid suka dila.. sampai-sampai je nak kat dila.. akak eh namo yana.. digigit adik eh tuh pe lagi kaklong gigit tangan kak ngah yana dia.. haha padan muko kauuuu.. yg best yana bole tak sedar yg kaklong dia gigit tgn dia.. naseb papa ada so x main kejar2 hehe.. yg best jugak x boleh dukung aidid depan papa mesti papa marah.. warghhhh da tuh cmne nak ada cucu ni papa ? kesian anak-anak aku nanti datang rumah ummi dengan tok pa dia mesti kena marah.. haha.. last-last main ngn aidid dekat dapur.. aidid da pandai makan.. kakngah dia lmbat bg makan je dia da jerit.. aidid terkenan dengan mama dia yg suka jerit dekat kakngah yana dengan kak didi haha.. suweeetttt ! thanx aidid hadir dalam hidup kami dan menerangi hidup dengan kehadiran awak.... x puas main dengan budak kicik ni.. kesian pakndak dok goda-goda aidid tapi still x leh nak dokong.. ouch forgot about pictures ! xpe nanti k..

Yati dan pasangannya hafiz ajak double date esok.. hehe setelah 3 hari berturut kuiz test kuiz rasa macam nak dok hospital jeh hahaha.. okay sampai sini jep



*Saya rasa dunia saya blurrrr :p

No comments:

Post a Comment