Tuesday, November 6, 2012

Rewind !

Jikalau dalam poket ku adalah poket sebenar doraemon akan ku keluarkan sejenis alat bernama.....

Masa : patah balik

HAHAHA.. nak rewind segala apa ang terjadi..

stage 1 :

rewind masa kembali masa tingkatan 5... nak belajar sungguh-sungguh untuk SPM dan masuk universiti sekali dengan kawan-kawan sebaya.. so x jadi masalah aku nak menyesuaikan diri di tempat baru nanti.. 
  • boleh guna panggilan 'kau' dan 'aku'
  • belajar sama-sama tanpa ada masalah
  • tak payah dengar alasan dr kawan sebaya ni sebab kalau kawan sebaya ni tak banyak cekadak
  • boleh g mana-mana, tanpa kira waktu dan tempat
  • rancang makan sama-sama waktu buka puasa dan tangkap gambar bersama
  • tiru keje masing-masing...
  • xkisah apa kita buat.. kutuk sama sendiri haha
Sure semua ni terjadi kan bila kita 1 kelas dengan kawan sebaya.. last semua ni berlaku masa dekat pra.. so i shud miss my pra moments.. menyesal couple masa pra sepatutnya spend time together dgn kawan sebaya.. kalau la aku tahu jadi mcmni seis aku nak stdy betul-betul.. tapi da lambat...

Bila lepak dengan budak-budak sunway ritu, aku rasa macam dunia aku kembali.. aku dok huhahuha dengan kawan-kawan sebaya.. heaven sial ! seis aku rasa macam itu lah diri aku.. aku tak berlakon, aku tak hipo, aku tak macam skg ni.. ni bukan aku gampang !

Sekarang diapit dengan manusia-manusia yg memijak kita yang diam dan x kisah apa-apa jadi.. come on babes ! aku bukan patung dan robot ikut je telunjuk kau orang ! aku bukan suka diambil kesempatan dengan benda remeh temeh ni.. haha ya ya ya sampai nak g belajar kau ngan kau orang pun aku mintak permission tapi aku buat-buat tak faham bahasa sahaja dengan alasan korg yang x kasi nak belajar sama.. hermmm yelah.. kalau da pandai susah jugak nak share ilmu.. kalau share dengan org tertentu..

Kalau kau orang yg rasa korg ni pandai mesti TAK setuju kan ?? sebab kau orang tak pernah rasa apa aku rasa syaitan ! HAHA.. cuba 1 hari nanti kau rasa.. sure-sure kau lebih faham apa perasaan aku sedang ratapi ni.. student average mcm aku ni.. rezeki bergantung pada nasib je.. itu sudah cukup untuk aku bersyukur




*Semuanya akan tenang pabila aku telah berhadapan dengan MU

No comments:

Post a Comment