Monday, July 9, 2012

Paper Macam Gampang


Rasa macam nak tunjuk pic aku bakar paper forecast td.. macam gampang tahu ?? 5 soalan dengan anak-anak dia berderet dia suh jawab secara teori.. sume soalan membaca.. calculation pun 0.09 percent jep.. x mcm gampang ? semoga PM Hamdan membantu untuk beri saya lulus dalam subject PM ye..

Dalam asyik nak merungut je jumpa my kawan, wana namanya haha.. mulut jahat tp hati baik.. da lama x borak ngn kau and ngadu macam2 pasal kehidupan aku yg berliku ni.. plus okay hidup kau lagi teruk sekarang dari aku.. harap kau bersabar kawan !

godek punya godek blog orang lain.. ouch so touched ayat farahin rahim tentang bapanya yg suka gadjet ! bapak i suka bola u.. so xde banyak minat antara kami haha untung kau farahin dapat bapak gile gadjet.. bapak aku workholic je haha.. yg dia tahu tanggujawab dia sebagai bapa.. lain-lain independent la haha..

Spiderman !! Hurm sekarang hobi baru dengan Zul.. Kalau cerita baru keluar muka aku dengan bf sayang da menapak depan GSC.. ritu g KLCC so borong kasut Charles N Keith ! Ouch habes duit weyhh kalu shopping sane naseb baik la Zul tarik aku kuar awal.. kalu tak.. abes kad aku main zapp je kat machine tuh

Atok masuk hospitall.. Suspek paru-paru berair.. hurm ritu masalah jantung rupanya dia stress.. Kesian la bapak aku.. Bagitahu dila bekerja keras dalam study tapi dila jawab " kau suruh atuk kau bekerja keras jangan masuk hospital lagi, nyusahkan mak bapak aku je.. " HAHA terbaik ayat kau dik

Abes paper 8/7 tapi still stay dekat kolej.. HAHA alasan pada papa xleh check out sbab rini ofis kolej tak bukak sedangkan da ber-plan baik punya ! HAHA.. so agak-agak apa plan aku ? yes topup tidur ! HAHA

Tadi on the way balik kolej.. jalan kaki tahu dari seksyen 7.. menapak la jugak naik jejantas bagai.. #RapiDUiTM bodoh !!! pastu ada 1 lakonan mantap.. da nampak da muka prempuan tuh merah mata merah ni sure nges ni.. sekali nak masuk pagar pomp tuh meraung sambil melutut merayu kt bf dia jangan tgglkan dia.. ouch sedeyh sial !! time final kot buat hal... balak dia cool je.. agak2 la bro time final kau buat dia camtu.. Takut sial !!

GIGI !! hehe.. 4/7 ritu buat gigi.. no i mean rapat my gigi depan ni la.. nak try seminggu so rabu depan jumpa dentist balik utk check up.. kalu xde aral melintang kne wat operation buang daging tgh yg block my gigi after da di-rapatkan tp disarankan lps operate pkai braces.. hurm xtaw la yg mane satu okay ;)



Fuh ! *Agak-agak macamblog gossip tak ? HAHA cter 1 1 pe jadi hewhew ;)


No comments:

Post a Comment