Tuesday, May 29, 2012

Nestle #100



Nak jugakk.. kawan i farahin rahim tu wat cter pasal nestle, blogger hanis zalikha pun cerita and nabil raja lawak pun dia cerita pasal milo nestle dia.. and me pun nak cerita la pasal pengalaman i ngn nestle..

Bila Nescafe dengan i agak baru lagi... hurm zaman diploma kat uitm seri iskandar.. minum sbb nak stay up semata.. but x nak cerita pasal nescafe tapi nak cter pasal Koko Krunch !!

Hewhew, Koko Krunch ni saya suka beli yg kecik then bawak gi kelas.. yelah kalau kat rumah mama da sediakan my breakfast but bila jadi perantauan saya kene la bawa bekal.. so saya bawak koko krunch dengan milo kotak kecik tuh stp kali g kelas.. hehe ;)

Saya makan time belajar.. lecturer ngajar saya ngunyah.. kawan-kawan pun selalu kutuk la jugak bawak air kotak milo kecik nak mampus.. dengan koko krunch kenyang ke ? haha.. of course ! sebab nak alas perut je pun.. plus saya ada migrain so breakfast cannot skip !

Corn Flakes saya akan jumpa time raya haha.. fav ! sape punya rumah wat corn flakes saya adik beradik la habes kan dulu.. kesian tuan rumah dapat pelawat cam kami.. sape suruh buat sedap2.. yummy la..nak buat sendiri malas !

Itu jela cerita saya dengan Nestle.. Daaaa ;)


*Beli satu kotak besar koko krunch dengan campur air dutch lady choc.. peh menusuk ;D

No comments:

Post a Comment