Sunday, December 25, 2011

Pak Cik Teksi



On 24th. of December.. sok hari is Christmas kan ? HAHA.. went to Istana Negara Kuala Lumpur.. Hurm g rumah mak teh.. yeahh KFC mariee ! hurm then kan kan.. masa on the way.. duk tepi pintu ternampak laa banyak sangat taxi taw x.. tengok driver pehh sume orang tua.. Hurm persoalannya sekarang kan kan kan.. Apa pembawa taxi yang tua buat dekat tengah-tengah jalan di kota Kuala Lumpur pada waktu malam ??


Ada 3 buah teksi berlainan bangsa.. Ada Melayu, Cina dan India.. banyak sangat persoalan yang berada di minda :

1. Mata dorang celik dengan terang lagi ke ?
2. Mana anak dorang ?
3. Kenapa masih bawa teksi lagi ? Nanti penat..
4. Larat lagi ke drive ?

Erghhh !! mana anak-anak pak cik ?? eishh ! macam kesian taw tak ! Bukan nak bongkak atau marah.. ye saya adalah anak dan hidup saya masih panjang.. dan saya pun tak tahu lagi macamane saya akan menjaga ibubapa saya dengan cara yg bagaimana.. tapi bila tengok pak cik-pak cik teksi macamana anak-anak dorang jaga mereka eh..

Mungkin jugak pak cik-pak cik ni sunyi.. walaupun anak-anak bagi duit banyak.. yelah orang tua kan mana la boleyh duduk diam.. mungkin dorang nak bekerja..

Okay stop sini.. tak boleyh tumpu.. Ermmm~



*Tengok Mr Bean ;)



No comments:

Post a Comment