Thursday, December 22, 2011

Mandarin class.. Love !!


10.30a.m - 11.30p.m  : last class of Linear Algebra II
2.45p.m - 4.30p.m : Proving and Maths Logic test
5p.m - 7p.m : Philosophy test

Yeah.. hebat kan menjadi pelajar esok ? ada classmate 3 tests in 1day.. pecah otak ! botak terus.. but nseb i just 2 tests jerp..ini pun sempat nak update blog sambil dengar lagu disaat aku mencintaimu by dadali.. err for what i should listen to that song ??

Sebenarnya bukan nak membebel pasal lagu lah test la.. bosan kot tajuk sama.. saya nak tunjuk pic saya dan rakan kelas mandarin saya yg gempak.. ini pun x ramai.. saya suka masuk kelas ni sbb saya la paling lmbt dtg kelas ni.. kelas ni juga kelas satu-satunya paling bising dan havoc.. not by the students yg bising tp laoshi.. laoshi bising dalam bahasa mandarin..

She likes to say 'Jaiyou ! Jaiyou !' sweet kan ? 

Not wearing tudung is my Laoshi.. Wo ai niiii !!


*Baju belang hitam ;))

No comments:

Post a Comment