Saturday, April 16, 2011

happy belated birthday Farahin Rahim !

 
*besides me : Farahin Rahim~

Hye,readers ! Chantek x kawan I yg kt sebelah I tuh ? dia model ! artis you ! tinggi giler ! huhu I mampoo jadi P.A dia je ! haha.. she's my bestfriend ever ! hahaha.. dulu sama belajar kat UiTM Kuala Pilah untuk Pre-Diploma in Applied Sciences.. Tapi masa masuk sem 2, dia belajar kat tmpt lain ! haha.. dia amk Dip in bisnes ! da abes pon ! haha.. jadi suri rumah tak bertangga.. tggu orang bagi dia job la kn pe lg ! haha.. she's single like me ! she's waiting I kawen dulu baru la die naik pelamin.. scndal berkepuk ! hahaha.. *dun be so mad to me yeahhh !

Sorry.. da niat nak wish kau kat sini tp faham2 la sem last mg busy giler ! so mlm ni free jap so ak buat entry ni khas untuk kau! semoga kau jangan cerewet2 taw ! da ada yg sesuai untuk masa depan kau.. amk je la babe ! haha bila lg kn nak rasa bahagia ! haha

Babe,

*thanx jadi kawan ak.. dengar cter ak yg bangang2 ! thanx ada bila ak susah dan senang, sedih dan happy ! serius ak appreciate kau as kawan ! masa ak wat MUET td psl friendship mg ak ingt kau la ! =)

*huhu.. as i wish ! kita sama2 belajar dekat UiTM Shah Alam  yep ! haha mesti byk kali merayap jee ! haha..

*wish ko couple dulu ! yeahh sure badan kau muka kau mcm dipam pam ! haha..okay la tuh standard model haha

*ko ingt taw ak owes ada untuk kau yep ! even jauh..yaa one day kita jumpa jugak yep ngn kawan2 lain ! mish them tira, ummi, faz, mazziah !



sampai di sini sahaja la.. daaaaa~

1 comment:

  1. oh god! aku x expect langsong yang koakn buat keja nie! aku ckp kt betol! really shweet laa babe!
    babe yg pasal story mory. yang aku dgr tue..tue sume aku x kisah laa..kata kawan kan..sure laa akan selalu ader untok ko!xkira laa senag ke susah kan? aku akan ader ngn ko! sampaiko da x perlukan aku lagi.wish not laa kan? hehe..
    aku sayang ko laa! muahxs!

    ReplyDelete