Wednesday, January 9, 2013

kesihatan terjejas


Semester ni baru rasa memang struggle gila babeng ! y ? no rest for 24 hours study.. nak mampos ? yesss ! dari pagi bawak ke petang.. dari petang bawa ke malam sampai ke tengah pagi menghadap past sem.. yes finally !!! masa exam :

1) keracunan makanan
2) gastrik
3) kurang air dalam badan
4) cirit birit

weehooo... fantastic.. masa exam pulak terjadi.. naik gila aku.. masa habes dekat tandas sebab muntah-muntah.. tak jaga kesihatan sebab takut banyak x cover ni  la padahnya weyhhh... naseb baik lah rumah dekat balik ttdijaya sahaje lah

sampai di klinik.. ehemmm... doktor suruh injection.. woot woot.. aku da la penakut dengan jarum.. kuar bilik doktor sempat lari tak ? nak lari nurse muncul kau tahu ?? da aku kne paksa duduk terus kena cocok.. balik ttdijaya yeah demam ! im very sensitive dengan jarum, injection n apa-apa yg kait ngn cocok semestinya demam..

dalam bilik exam ada 2 penjaga exam.. yerpp.. first keluar dia agak2 cam tak caye aku sakit, second kuar org lain dok hntr ke bilik air jadi saksi aku muntah.. huhuhu.. dan sampai la kali keberapa ntah.. tak tahu lah lepas ke tak paper ni..


as salamm ~

No comments:

Post a Comment