Thursday, October 4, 2012

Derma Organ



Nampak kah anda dengan website di atas ? Klik la.. mungkin terbuka hati anda semua untuk menderma..

Derma ? yerppp... Jom Derma Organ ! masa tengah melawat website paling suka ternampak la 1 entry iaitu jom derma organ.. ;) nak tau website apa ? mestila website gossip u ollss ! HAHA.. tetiba rasa macam dari dulu lg kalu ada kesempatan memang nak derma organ kepada seseorang yg layak utk menerimanya.. tapi tak tahu caranya bagaimana..

Tapi dengan kaedah klik website di atas.. mesti caranya senang bukan ?



Kalau saya diberi kesempatan dan peluang untuk menderma, saya ingin menderma mata saya pada seseorang.. Jikalau berkesempatan.. Kalau pergi pun, ada orang yang boleh jaga mata saya dan semestinya dapat menonton, tengok benda-benda yang cantik dan menarik... walaupun mata tidak la secantek sesiapa di atas bumi ini, tapi saya percaya sangat penerima mata (jikalau diberi peluang) akan jaganya dengan baik..

So pe lagi... Jom la menderma ;)

No comments:

Post a Comment