Sunday, May 13, 2012

Pembawa Bahagia ;)


Kau sempurna bagiku tak kurang sesuatu kau terima apa ada ku
Ku sempurna bagimu tak kurang sesuatu
 Cinta bersatu...


Kepada lelaki yang sentiasa membuat pengiraan pabila bersama dgn saya,

Pelbagai cara nak sampaikan sayang kita pada org yg kita sayang.. Pada saya, melalui my gorgeous yg mampu meluahkan rasa sayang pada awak yg saya sayang.. Saya tahu dari perbuatan, bagi awak sudah cukup untuk membuktikan sayang saya pada awak.. Tapi melalui gorgeous saya amat yakin untuk bukti yang saya sentiasa menghargai awak dan menerima kekurangan awak seadanya..

Saya suka sifat kelakar awak.. kesabaran awak pabila saya tiada sabar sebentar ;) dan paling penting sikap positif awak.. Saya rasa bahagia dengan senyuman awak.. Terima kasih sebab hadir dalam hidup saya...


 Ikhlas, perempuan yang sentiasa menyakat awak ;D



Kalau anda ada pembawa kereta, di sebelah saya : perkenalkan pembawa bahagia saya ;p





*P.S : Rindu awak la ;)


No comments:

Post a Comment