Saturday, January 28, 2012

My Moist Chocolate Infinity Cake ;D


Okay tak tahu la kenapa cuti kali ini bosan dan mata tak nak tidur petang.. so saya ambil keputusan beli bahan-bahan nak buat kek.. first time tahu tak bake cake ni.. cuak gak.. apa maksud gris ? pukul sampai kembang ? *cmne rupa sampai kembang tuh ? HAishh bedal sudeyh ! ikot suka la kan sbb cake aku ! HAHAHA..

Okay pembantu peribadi saya adalah Hakim.. kesian kena buli.. Haish walaupun nak buat cake ni banyak nau cter, saya kisah apa ? I'm independent person ! Ikhlas dan senyum bila bake cake so hasilnya chantek kek i ! HAHAHA... Okay come tgk la hasilnyaa ;))


Lepas buka aluminium foil, ni la pertama kalinya rupa my cake ;)

Siap untuk disembahkan pada pengkritik tetap !

Tak taw la npe snap side tuh hahaha...

Okay this time Dila tolong hias dengan chocolate ganache atas cake tuh.. sbb itu pakar dia kt JM Briyani huhu~

And me hiasinya.. ingt nak wat bentuk huruf la konon such as MMM ke HAHA.. tp kena marah ;) Ah janji siap ! yeahhh~

Hyeee,,, let's eat !! ;))



*Bila da siap sesuatu yang kita buat rasa macam oh mai !! Ini kah hasil dari air tangan saya ? Engakk percaya sik ! Yeah, so saya boleyh dkategorikan sebagai perempuan yang boleh buat kek !! Yeah dan saya juga telah buktikan bahawasanya perempuan belajar tinggi ke, perempuan duk bandar ke, perempuan itu ini ke masuk dapur jugak yerp !! ;D

No comments:

Post a Comment