Tuesday, August 16, 2011

lepas belajar..

okay now nak berangan kejap.. kot2 diantaranya rezeki aku ke kan.. alhamdulillahh.. hahaha.. dapat idea ni pun sbb berada dalam rumah selama 5 bulan ni.. yeahhh..

LEPAS belajar aku nak apply keje dekat :

1) ASTRO
: yeahh astro.. aku nak sangat tahu macamne cara dorg kira bil astro kat rumah ke rumah.. ada charge tersorok ke kn ? yelahh amk bape pakej la sgt.. bayar mak aii ! mahal nak mam ! mane boleyh makan duit rakyat cmtuh jep haha... then nak tahu bape harga semua stesen tv luar2 sana dorg beli.. haha..

2) CELCOM
: hah ni paling2 nak tahuu sebanyak yg boleyh ! kenapa org yg pkai line celcom lagi mcm bazir dari pkai prepaid ? nape langganan mahal nak mam ? kol bape la sgt tp pehh nk cecah beratus2 xleh tahan !! cover balik ke pada org pkai prepaid semurah2 tuh ?? ishkk teruk betul ! so da kje sane nnt siap laaa !

3) KEMENTERIAN PELANCONGAN
: hahaha.. makteh ckp kje cni bestt.. leh g hols.. kata pelancongan kan.. wahhh ! byk event leh attend.. yeahhh okay interesting place to work jugak ;)

4) BMW company
: heh heh heh.. nak kje cni bukan sbb nk kete atau beli kete.. nak tahu pembeli kete ni kje apa.. gaji bape.. sampai pehh byknye duit org kaya ni leh beli BMW ber-series2 ! hahahaha.. gaji sana mesti la hebat kn ?

5) MALAYSIA AIRLINES
: babab kang ! haha bukan nak jadi pramugari okay.. ye ngaku *saya pendek ! haha nak jugak rasa penerbangan 50% diskaun kan.. asyek org lain je book dulu ! nak gak naik first class kan haha.. okay nnt hntr resume la haha

6) KLCC
: yeahhh 1 of it is klcc.. bukan hape kan.. nk jugak round bertingkat2 klcc berkembar tuh hahaha.. yelahh xsempat nk round abes klcc tuh..x abes2 g tmpt shopping jepp haha.. then berprotokol bagai wahhh classs !

7) USM
: hah ! the best Uni dekat malaysia buat masa ni.. apa bagus sgt USM ni gak tahu.. haha jd lect kt sane..lect maths haha.. nak rasa duk penang actually.. hehe penang pon k.l kedua okayyy hehe =)


hehehe.. mcm leh dapat je kan kje2 kat sni.. hello #SyazHamdan !! awak tuh amk pengurusan matematik.. ada ke kaitan dengan keje2 kat ats tuh haha.. kecuali USM la kann..dok penang ! okay sudahhh hehe =)


*berangan~

3 comments:

  1. tang BMW tu xleh blah... kau klau nk tau org2 beli tu kje ape, gaji brp, kje salesgirl la babe.. mcm along aku, tp along aku proton je.. ari tu along aku nk msuk kn kt toyota, xnk aku... haha.. sure kau knl mcm2 org... basic gaji mhl rsenye + komisyen lg.. cuti sem try la apply... huhu

    ReplyDelete
  2. hahahha ! kalo manager kat sane lg best yuss... smbil myelam minum air haha.. leh ak check dorg2 ni kje ape..,mslhnye skg haha layak ke manager kn gagaga..wahh along kau porton ? mestis ervis kete free jep kn..laaa masuk jep cuti sem nnt k..pglaman.. mg mahal kalo bkaitan kete ni yus.. kau la try..ak x kot hehe

    ReplyDelete
  3. over la nk smpi manager.. jd salesgirl sudah... mule2 payah la.. nti org da knl, ramai la dtg beli.. xde maknenye, kne byr jgk la.. klau free, tiap bulan g servis. hahaha..
    xnk la aku... aku xreti nk bniage2 gan org ni, mcm2 prangai.. tlg mak ayh aku jual mangga pn da mcm2 org aku jumpe.. makanan pn nk tawar2 harga.. x fhm aku.. huhu

    ReplyDelete