Sunday, May 1, 2011

1 + 3 = completed !

Assalammualaikum.. Hye readers ! I'm back.. For a month i stay dekat cmpus.. OMG ! mcm xde life ! i got my life back.. semalam pny paper mg menguji kesabaran ! serious susah la part jawab2 soalan ni ! A B C D tuh xpe lg.. wishly, semuanya berjalan dengan lancar ! sehari before final system.. packing barang ! serious sebak ! haish lupe nak snap pic brg2 i ! xtaw la npe sebak.. even byk sgt pgalaman buruk dekat sana tp nth.. ada yg best jugak taw ! sayang la jugak nk lpaskn.. 3 thn di hutan babe ! but kuat kn diri.. mg da janji dengan diri sndiri nak kuar dari hutan jugak !

why 1+3 = completed ??

mesti rmai tertanya2 kn knp 1 + 3 = completed.. bukan 4.. bukan ada anak 4.. (eh2 ke situ lak kn.. haha ).. okay 1 stand for 1 year in UiTM Kuala Pilah Negeri Sembilan for Pre Diloma Applied Sciences..  the best place to study ! =)



okay then 3 stands for 3 years dekat UiTM Seri Iskandar Perak.. Insyaallah 3 thn je.. Insyaallah sem 6 is last sem for me..huhu.. Di sini saya belaja untuk Diploma Quantitative Sciences.. oh god ! panas.. hutan.. haha but berbaloi2.. dengan kekuatan yg ada.. finally i abes diploma.. insyaallah.. dengan kekuatan yg ada jugak.. saya sambung di sini untuk diploma.. walaupon lambat.. walaupun kawan2 lari sbb saya lmbt habes..tp at least saya belaja untuk parents saya dan nak hadiah untuk parents saya juga =)



masa dekat pilah ngn S.I byk kngn yg berbeza.. byk bnda belaja duk kt tmpt2 ni.. byk la.. jumpa rmai jnis kawan.. perangai lecture.. makanan.. haiyooo ! haha bile da balik shah alam rasa okay i suka.. haha.. rasa relieve sgt2 bile da abes belaja.. * br dip da kecoh kn kau ni syaz ! haha mestila... kuar dari hutan babe ! 3 thn ! abes muka.. hahaha..


*CONGRATSS SYAZZZ HAMDAN !! hehe =)

No comments:

Post a Comment