Tuesday, October 26, 2010

dugaanMU..


 seems like me !!

yess i need a rest like garfield..
rest my mind~



Thank God, finally bole update blog lagi.. know what?? I'm very busy with Coffee Prince =) haiyaa.. Actually,
asal na final exam pelbagai ujian n dugaan datang singgah di hidup yg agak rumit ini.. Alhamdulillah dgn ujian2
ini ade pelbagai hikmah menunggu.. For this sem, first test is my laptop full of korean series ! haha so addicted
nk watch movie.. Now, rumate n I nak khatam Coffee Prince.. adoiai belaja nth ke mana but naseb la iman ni
kuat la jugak.. Secondly is flu attacks me !!! arghhh susah nk study kalo mgrain n flu..OMG ! classmate n 
sebelah kelas pon tahu da if nk final je Syaz sure demam, flu o migrain.. tak mahu merungut but itu la Syaz if
nk menghadapi sesuatu perkara.. Interesting because at last dapat hikmah dari Allah.. Alhamdulillah..
Belum lagi da hari final.. peh lagi cuak mcm2 leh jadi.. Ya Allah Ya Tuhanku, permudahkan segala pekerjaanyang hambaMu akan lakukan... Amin... Pejam celik pejam celik da nak abes sem 5.. nak merangkak ke sem 6 macam 1 mimpi jer sebab I'll be SK's senior.. haha nak aktif la kali ni.. biar junior kenal akak senior nih.. hahaha... sem 6 4 subjects je.. makin sikit subject makin susah la nk ngadap.. 5 pon da x tertanggung.. It's okay.. asalkan I complete my diploma da syukur da.. sem ni la kena naikkan pointer.. xnak jadi bodoh cm sem lepas.. chasing someone is the stupid things I've ever done !!!

 bak kata My Mamat Muke Merah : wake up
and be strong to forget that bull****.. face the reality that u r not mean b wif him.. don't let that rascal take
 the happiness away from u...

 Cares x ?? Oh God, he really2 nice person.. =) ..  
Many things he done for me.. help me in database, listen to all my problems, strict with all the job what I've done before this.. Miss walking together and gossiping with him..

Okay enough talk about him.. Now I want to ask something.. Do you ever think that you will in crush with footballer ?? great question ryte ?? sape mahu jawab ?? To me it's cool.. Hahaha about footballer just waiting for the next updating blog...  =)


For the final this is my schedule of final exam :

28th Oct - Database ( My en Sabar's paper =) )
30th Oct - Human Resources
31th Oct - Fundamentals of Entrepreneur
7th Nov - Operation Research
11th Nov - Fundamentals of Finance


To much talking, saying, telling.. so gtg.. take care all my readers.. love u damn much.. =)


* hope from miracle~

No comments:

Post a Comment